עדכוני האלגוריתמים

מקדמי אתרים רבים בישראל ניצבים חסרי עונים מול השאלה האם עדכוני מנוע החיפוש של חברת גוגל יזיקו או יועילו למקומם של אתרי לקוחותיהם. השאלה הנשאלת היא האם עדכונים כדוגמת הפינגווין, הפנדה או הזברה אכן מגיעים לבסוף לישראל.

כיום ניתן לקבוע בוודאות מספקת כי תדירות הופעת העדכונים עולה בהתמדה דבר המקשה על יכולת ההישרדות של חלק מהחברות. עדכון הפינגווין לדוגמא נועד לסנן אתרים הכוללים בתוכם קישורים לא טבעיים ועדכון פנדה נועד לסנן אתרים בעלי תוכן לא איכותי.

אם כן מה יעשה העדכון החדש, עדכון Hummingbird, למרות שאיננו יכולים לחזות מה יהיו השפעותיו של העדכון הרי כל מי שמקדם בצורה נורמלית את אתרו ללא יצירת תוכן לא ראוי יכול להיות רגוע שמיקומו בדפי התוצאות לא ישתנה.